comunicat de presa

Fructe și legume exotice în exclusivitate pe rafturile magazinelor Carrefour România

București, 3 decembrie 2024: Carrefour România anunță un nou parteneriat exclusiv cu brandul premium de fructe și legume exotice SanLucar. Românii se vor putea bucura pe tot parcursul anului de cele mai dulci și aromate gusturi: de la mango, ananas sau mandarine, până la lime sau avocado, susținând astfel activ angajamentul de Act for Food de a aduce pe mesele românilor produse de calitate, proaspete și sănătoase.

În prezent, clienții se pot bucura de o selecție a produselor Sanlucar în toate magazinele din rețeaua Carrefour și de întreaga gamă de fructe și legume exotice în toate cele 57 de hipermarketuri și în 46 supermarketuri din țară. Producătorul va livra în magazinele Carrefour din România o cantitate estimată de 300.000 de unități de fructe și legume exotice pe lună, în funcție de sezon.

„Prin parteneriatul nostru exclusiv cu SanLucar, le oferim clienților o selecție premium de fructe și legume exotice, cultivate cu o grijă excepțională pentru a garanta un gust bun și o calitate de neegalat. Această colaborare se aliniază perfect cu misiunea Carrefour Act for Food, care pune accent pe produse proaspete și de înaltă calitate, ce răspund așteptărilor consumatorilor noștri”, a declarat Jagoda Zientara, Director Comercial și Aprovizionare Carrefour România.

În cadrul ofertei de fructe și legume proaspete din Carrefour exclusive de la Sanlucar, se regăsesc produse precum:

  • Mango fără fibre, pline de suc și dulceață exotică
  • Ananas dulce, recoltat manual la gradul optim de coacere
  • Mandarine dulci si zemoase, ușor de curățat și fără sâmburi
  • Portocale pline de aromă, dulceață și suc din belșug
  • Lămâi cu coajă comestibilă, ideale pentru prăjituri, gătit și băuturi
  • Lime cu coajă comestibilă, fără sâmburi, perfecte pentru bucătăria asiatică și cocktailuri
  • Afine extra-mari, aromate și crocante
  • Avocado cremos, cu arome fine de alune

Prezentă în magazinele Carrefour din Belgia, Polonia și Andorra, SanLucar este o companie germano-spaniolă care cultivă peste 100 de tipuri de fructe și legume în 35 de țări din întreaga lume. Fiecare fruct primește timpul și grija necesare pentru a se dezvolta complet, ajungând astfel la gustul desăvârșit de dulce. De aceea, SanLucar recoltează în mai multe etape, testând conținutul de zahăr înainte de culegere. Doar când nivelul ideal este atins, fructele sunt recoltate. Ulterior, acestea sunt sortate de până la patru ori pentru a se asigura că doar cele mai bune și delicioase ajung la consumatori.

O alimentație sănătoasă începe de mic

Obiceiurile alimentare sănătoase se formează în primii ani, de aceea este important ca cei mici să consume fructe și legume proaspete. Pentru a le face mai atractive pentru aceștia, SanLucar colaborează frecvent cu filme Disney îndrăgite. În prezent, multe dintre fructele SanLucar sunt însoțite de materiale promoționale colorate din filmul Disney „Vaiana 2.”

„Cu cât copiii încep mai devreme să mănânce fructe delicioase și legume proaspete, cu atât mai bine! Dar nu suntem mândri doar de fructele și legumele noastre, ci și de modul în care ajungem aici,” spune Stephan Rötzer, fondatorul SanLucar.

De aceea, producătorul se asigură că muncitorii din întreaga lume sunt plătiți corect și că mediul este protejat – de exemplu, prin gestionarea digitală a apei și utilizarea prădătorilor naturali pentru combaterea dăunătorilor.

Clienții pot câștiga o excursie la fermele SanLucar, în Valencia

În perioada 06.12 – 07.01.2025, clienții pot participa la o tombolă și câștiga marele premiu: o excursie de două persoane, timp de 5 zile (4 nopți), la fermele SanLucar și depozitele unde sunt ambalate produsele, în Valencia.

***

Despre Carrefour  

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru ​​ peste 17.000 de angajați.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Programul Grădina Noastră, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *