articol

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 a fost anunțat la GDC; va dispune de ray tracing în timp real și NVIDIA DLSS

Vampire: The Masquerade® Bloodlines 2 este continuarea clasicului joc din 2004; acesta va dispune de ray tracing în timp real și suport pentru NVIDIA DLSS.

Paradox Interactive a anunțat la Game Developers Conference în San Francisco lansarea jocului The Masquerade – Bloodlines 2, un role-playing game (RPG) bazat în Seattle care recreează în detaliu atmosfera din World of Darkness. Jocul este în faza de dezvoltare și va fi lansat în 2020.

Dezvoltat de Hardsuit Labs, Bloodlines 2, care este un succesor al clasicului RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines, va dispune de caracteristici precum un storytelling reactiv, luptă corp la corp rapidă și personaje fascinante cu interese ascunse. Gamerii vor deveni vampiri în timp ce își vânează prada pe străzile orașului, gestionează relații politice complexe și își potolesc setea de sânge în încercarea de a suprima oamenii.

NVIDIA GeForce RTX este principalul partener grafic pentru Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 și lucrează cu Paradox și Hardsuit Labs pentru a aduce ray tracing în timp real și NVIDIA DLSS în joc.

 

Link-uri adiționale:

Povestea Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 pe GeForce.com

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/vampire-the-masquerade-bloodlines-2-announced-dlss-ray-tracing

Trailer-ul Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 pe YouTube:

https://youtu.be/omB13hiy_B0

Website-ul Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2:

https://www.bloodlines2.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *